august 2012

Time for schooooooool...

Sitter n p bussen til skolen c:Er ganske tidelig ute for begynner ikke fr ti men skal gjre litt lekser fr timen c: i da slutter jeg ogs normal tid og det er syyykt digg c:Forhpentlig blir de...

Oh sunny day!

Var ganske fint vr da jeg ventet p bussen i dag og det var jo digg c:Har hverfall vrt en ganske grei dag til tross for at jeg vknet av en ikke fult s koselig drm fordi jeg drmte at muterte m...

Dumme onsdag....

Jeg liker offisielt ikke onsdager.De er s slitsome.Det er de dagene jeg nsker jeg bodde nrmere skolen snn at jeg kunne dratt hjem og sovet litt. Det og sitte p skolen fra 8.30 til 18.40 er ik...

Skole lok xD

Sitter n og venter p at matte timen skal begynne c:Ikke lenge igjen n :3Hadde naturfag fra 8.30 til 10.00 s har loket lenge n.Laaaaangt store fri liksom xD Ellers forsov jeg meg i morges s s...

Trtt.no

Etter en lang dag venter endelig senga.Skal nok frst lese bitte litt i boken jeg har lnt men blir nok ikke en sen kveld i dag...Man m jo more seg litt med den smlig awsome redigeringen appen ma...

En rusletur i byen

Bryr meg sjelden om hvor jeg ligger p oppegrd sin topp liste i blogging men at jeg har kommet hyere opp i det siste er veldig morsomt :DSjekket i gr en gang og da l jeg p 28 plass og n er je...

En tidelig morgen...

Kan vel si at jeg har vrt flink i dag c:Sto opp halv syv og pelte meg til svmme hallen.Svmte vel til kvart p tte ich fr jeg mtte g og skifte osv og rekke bussen hjem c: S ja n har jeg f...

outfit og snt c:

M si at jeg er super blogger i dag alts. Eller ikke. eller jo da c:Tok et par outfit bilder fr jeg dro p skolen i dag siden jeg s og si ikke gjr det lenger.Kan ikke huske sist jeg gjorde det ...

En ny uke...

Ny skole uke ja :3Starter 13.40 i dag s er fortsatt hjemme xDBitte litt digg men hadde heller startet tidlig snn at jeg hadde vrt ferdig tidelig ogs.Uansett i dag har jeg frst matte og der ett...

Take-away, godteri og snt c:

Endte opp med take away til middag i dag c:Skulle egentlig ha spist p en kafe p senteret men fant fort ut at det hadde stengt rett fr vi kom dit.Dumme ting.. S da kjpte vi take away p kina r...

Stikker ut c:

Skal ut og spise om ikke alt for lenge med en vennine c:Blir nok kos c:Ellers har jeg bare loka rundt og gjort litt lekser.Litt latskap men jaja.. Nuvel m vel snart stikke c: M si jeg er flink ...

Live your dream....

Litt blogg spaming i dag ja men tok et bilde i dag tidelig som ble ganske fint da jeg redigerte det litt.Er tatt med iphonen men ble ganske bra for det c:Liker og redigere bilder s de fr en litt ...

P bussen til skolen!

Sitter n p bussen inn til byen.Skole c: Fikk en trist telefon istad.Charlotte har blitt syk s hun kommer ikke alikevel D: reunion blir det uansett men uten henne.. Fr sett Willow og Linda da (:...

opp og hopp :3

Tidelig pen igjen ja c:Begynner ti i dag s bussen min gr ikke fr om to timer men siden mamma og pappa var oppe i seks tiden ente jeg opp med og vkne av at de var oppe.S n sitter jeg her med ...

Redy - Set - GOOO!

I dag har jeg hatt litt fri fra pcen kan man jo si c:Sto tidelig opp fordi jeg skulle snu dgnryttmen min fordi det er skole i morgen c:Startet dagen med og vaske kjellerstuen snn at den er ren og...

Enda mer snakk om skole :3

Face spammes av skole start statuser ja.Begynner p onsdag jeg xD S ja...M ta bussen til oslo veldig tidelig da.snn ca 7 p morgen.Kan bli inntresant.Er kun en dag i uka heldigvis men likevel. ...

Fin slutt p ferien!

Tilbrakte endel tid i byen i gr med fine folk s orket ikke blogge da jeg kom hjem.men ja. stikker til byen igjen om ikke lenge.Vret ser ut til og vre kjempe fint og snt. Wooop wooop.M si at ...

Stikker til byen (:

Venter p bussen ned til byen (:Fem dager til skole start n s m utnytte tiden godt (:

Byen med Irja c:

Vrt i byen i ca hele dag ja :3Irja hadde nemelig kommet tilbake fra sameland :DStartet med en frappa p en kafe p grunerlkka og handlet litt.S var vi i sentrum en stund fr vi gikk p en indisk...

V.S

Tidelig opp i dag ogs.Produktiv alts.Hittil har jeg fult Milla katten min til legen for sjekk siden hun trakk tenner for en uke siden c:Hun satt som vanlig og mjauet hyt hele veien.Ste lille mi...

Dagens bedrivelser!

I dag har jeg igjen kun vrt hjemme men hei full frte rydde oppgaven p lofte s det gr bra c:Var ferdig i syv tiden uansett.. og da var jeg sliten og stvete.Passe digg med en dusj etterp hverf...

Frokost tid!

Woohooo flink i dag c:Har vrt oppe i nesten to timer allerede. Flink :3Sitter n og spiser frokost (:Ingen spesielle planer uten om og bli ferdig med ryddigere p lofte (((:

hei drlig blogger...

Er ikke helt i blogge-humr for tiden s derfor lite blogging..Uansett de siste dagene har jeg ikke bedrevet s mye spennende c:P fredagen var jeg frst med mamma og tok turist bussen.Veldig spenn...

On and off!

I dag gr turen til oslo for og kjre turist buss samme med mamma.Kan jo bli morsomt siden jeg aldri har gjort det fr.Har vrt relativt mye i oslo s har nok vrt alle stedene fr men blir nok spe...

New in: Converse sko!

Var p en liten shopping tur med mormor i dag og sannelig fikk jeg ikke en liten ting eller stor ting.Nye converse sko som jeg har nsket meg litt fordi de jeg hadde raknet litt i slen.Sko lissene...

Ut med mormor c:

Skal snart ut med mormor c:Turen gr til et outlet i Vesby.Ellers er ikke planene s mye. Kanskje male litt hvis jeg fr insprasjon c: Blogges//<3

Skole snakk!

Skjer ikke s mye spennende for tiden nei.Den ny episoden av My secret life of the american teenager kom ut i dag da c:Endelig. Gleder meg som en unge hver gang en ny kommer ut c:Skal straks se den...

Just add water...

Drlig blogging i helgen ja men ja.Lrdagen var super koselig den.Frst kaffe i Oslo med Linda og et par til s hjem til Linda sammen med et par andre.Der skjedde det ikke mer enn film, mat, drikke...

Now could you take, take, take the million miles away, way, way?

Akkuratt n sitter jeg bare her og slapper av.Om ikke alt for lenge s skal jeg dra ned til byen for og mte Linda.Senere i kveld skal vi til henne med endel andre for og feire bursdagen hennes og ...

Home sweet home!

Da var jeg hjemme igjen (:Veldig deilig.Resten av dagen skal jeg vel bare chille her hjemme for skal ut i morgen uansett.Da gr turen til Asker eller nesten mer sandvika.Rundt der et sted. Skal ti...

Let's fly where we used to run...

Tidelig opp i dag ja.Har vrt vken siden litt over 8 faktisk.Rekord fordi den siste tiden har jeg sovet lenge.Har vel sttt opp en gang i halv ni tiden endel for og mate pusene men s lagt meg igj...

Back in Son!

Ja da var man i Son da c:Vi kom vel ehm halv ett kanskje s hittil har vi pakket ut og spist lunsj.Her blir vi til fredag s blir ikke lenge (: Blogges//<3